Uwaga! W sobotę (18 października) serwis wyjątkowo będzie nieczynny
Wysyłka Paczkomat - Dom
Bezpłatna wysyłka - wystarczy, że wypełnisz formularz

Bezpłatna wysyłka w dwie strony

Wysyłka z dowolnego Paczkomatu InPost

Bez drukowania etykiety
Administratorem danych osobowych jest MacLab, ul. Świętojańska 97, 81-381 Gdynia. Dane przesłane w formularzu będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zgłoszenia naprawy wysyłkowej.
Jak nadać przesyłkę?
Po wysłaniu formularza otrzymasz wiadomość email od kuriera InPost, w której znajdziesz 9-cio cyfrowy kod. Napisz go na paczce. Otworzysz nim również skrytkę w dowolnym paczkomacie InPost. Wystarczy, że na ekranie paczkomatu wybierzesz opcję ,,Mam kod zwrotu lub kod nadania".
Rozmiar paczki nie powinien przekroczyć 19×38×64 cm i wagi 20 kg.
Nie musisz nic drukować. Paczkę możesz nadać w dowolnym Paczkomacie InPost.
Jak przygotować urządzenie do wysyłki?
Znajdź odpowiedni karton dla swojego urządzenia. Wypełnij go folią bąbelkową lub innym materiałem, który ochroni sprzęt przed wstrząsami w trakcie transportu. Upewnij się, że urządzenie jest stabilnie umieszczone w kartonie. Sprawdź, czy karton jest szczelnie zamknięty i dobrze zaklejony, aby paczka dotarła w nienaruszonym stanie.
Przesyłka powinna zawierać wyłącznie zgłaszane urządzenie. Prosimy o nie dołączanie akcesoriów (ładowarek, etui, pudełek lub kart SIM), chyba że problem dotyczy również ich.
Jak zapłacę za naprawę?
Oferujemy dwie opcje zapłaty za naprawę:
• Płatność przy odbiorze - płatność przy odbiorze u kuriera. Możesz zapłacić gotówką, kartą lub BLIK-iem.
• Płatność przelewem - po zakończeniu naprawy otrzymasz od nas wiadomość email za danymi do wykonania przelewu. Przesyłka zostanie wysłana po zaksięgowaniu pieniędzy przez bank.