Wybierz sposób wysyłki i odbioru
Wyślę
Paczkomatem
Obiorę w Paczkomacie
  • Bezpłatna wysyłka w dwie strony
  • Nie musisz nic drukować
  • Paczkę nadasz w dowolnym Paczkomacie InPost
Wypełnij formularz
Wyślę
Paczkomatem
Obiorę
w domu
  • Bezpłatna wysyłka w dwie strony
  • Nie musisz nic drukować
  • Paczkę nadasz w dowolnym Paczkomacie InPost
Wypełnij formularz
Wysyłka samodzielna
  • Bezpłatna przesyłka zwrotna
Wypełnij formularz

Jak zapłacę za naprawę?

Jeśli wybierzesz dostawę kurierem, zapłacisz za pobraniem – gotówką lub kartą u kuriera.

Jeśli wybierzesz odbiór w Paczkomacie, zapłacisz przez aplikację InPost Mobile (BLIK, Apple Pay, Google Pay, karta) lub bezpośrednio na ekranie Paczkomatu BLIKiem.

Istnieje również możliwość opłacenia naprawy przelewem po jej zakończeniu – w takim przypadku urządzenie zostanie odesłane po zaksięgowaniu wpłaty przez bank.

Jak przygotować przesyłkę do wysyłki?

Paczkę należy wypełnić folią bąbelkową lub innym miękkim materiałem, aby uchronić urządzenie w środku przed wstrząsami podczas transportu.

Czy dołączyć ładowarkę lub inne akcesoria do urządzenia?

Prosimy o nie dołączanie akcesoriów (ładowarek, etui, pudełek lub kart SIM), chyba że problem dotyczy również ich.

Czy mogę zmienić opcję odbioru po złożeniu zamówienia?

Jeśli chcesz zmienić sposób odbioru, daj nam znać, a my wprowadzimy zmianę. Skontaktuj się z nami telefonicznie: 796 400 402 lub mailowo: maclabserwis@icloud.com