Wypełnij formularz, by skorzystać z naprawy wysyłkowej

Formularz został wysłany!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie później.
▶︎
Jak nadać przesyłkę?

Znajdź odpowiedni karton dla swojego urządzenia. Wypełnij go folią bąbelkową lub innym materiałem, który ochroni Twoje urządzenie przed ewentualnymi wstrząsami w trakcie transportu.
Po wypełnieniu formularza na podany adres email otrzymasz list przewozowy. Naklej go na paczkę. Kolejnego dnia roboczego kurier odbierze przesyłkę.

▶︎
Ile kosztuje wysyłka?

Oferujemy bezpłatną wysyłkę urządzenia do serwisu za pośrednictwem kuriera DHL po wypełnieniu formularza wysyłkowego. Za przesyłkę zwrotną do sumy kosztów każdej naprawy doliczane jest 20 złotych.

Jeśli zdecydujesz się wysłać paczkę na własny koszt, przesyłka zwrotna będzie bezpłatna.

▶︎
Kiedy kurier odbierze przesyłkę?

Kurier odbierze przesyłkę kolejnego dnia roboczego od wypełnienia formularza. Jeśli zależy Ci na wysyłce w innym terminie poinformuj nas o tym w ,,Opis problemu".

▶︎
Czy mogę śledzić przesyłkę?

Poinformujemy Cię, gdy Twoje urządzenie będzie gotowe do odesłania. W mailu otrzymasz wiadomość od firmy kurierskiej z numerem przewozowym. Po wpisaniu go na stronie sprawdz.dhl.com.pl możesz śledzić aktualny status przesyłki.

▶︎
Jak długo trwa naprawa?

Większość napraw wykonywanych jest jeszcze tego samego dnia po dostarczeniu urządzenia. W przypadku poważniejszych usterek stale będziemy informować Cię o przebiegu naprawy i przewidywanym czasie naprawy.

▶︎
Jak zapłacę za naprawę?

Urządzenia odsyłane są za pośrednictwem kuriera w przesyłce pobraniowej. Możliwa jest również wcześniejsza zapłata przez przelew (przesyłka zwrotna będzie możliwa po zaksięgowaniu pieniędzy przez bank).

▶︎
Czy dołączyć ładowarkę lub inne akcesoria?

Przesyłka powinna zawierać wyłącznie zgłaszane urządzenie. Prosimy o nie dołączanie akcesoriów, etui, pudełek lub kart SIM.

▶︎
Czy mam gwarancję na naprawę?

Na każdy wymieniony przez nas element udzielamy 6 miesięcy gwarancji, która uznawana jest na podstawie numeru seryjnego urządzenia.

Usługi

Wymiana zbitej szybki

Wymiana baterii

Naprawa Face ID

Wymiana szybki Apple Watch

Wymiana portu ładowania

Czyszczenie głośnika

Naprawa po zalaniu

Wymiana szyby iPad

Wymiana tylnego szkła

Diagnoza problemu

Masz pytanie?
Twoje pytanie zostało wysłane!
Coś poszło nie tak...

Świętojańska 97, 81-381 Gdynia

MacLab - iPhone Serwis Gdynia

MacLab
Strona głównaSerwisCennikGaleriaKontaktNaprawa wysyłkowaRegulamin serwisuWspółpraca B2B
Masz pytanie?
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Najczęstsze naprawy
Wymiana zbitej szybkiWymiana bateriiNaprawa Face IDZbity Apple WatchNaprawa po zalaniuWymiana szybki iPadZbita tylna szybkaNaprawa płyt głównych