< Powrót

Wymiana baterii

-

iPhone 12 Pro Max

Model:

A2342, A2410, A2412, A2411

Baterie zużywają się i z czasem mogą wymagać wymiany. Jeśli Twój iPhone nie może rozstać się z ładowarką, wpadnij do naszego serwisu!

Wymiana baterii
Powiadomienie o wymianie baterii w ustawieniach telefonu.
Średni czas naprawy:
60 minut
299 zł
Wymiana baterii + programowanie
Brak powiadomienia o wymianie baterii w ustawieniach telefonu.
Średni czas naprawy: 2 godz.
399 zł

Serwis Apple

Naprawa Apple

Serwis iPhone

Serwis iPad

Serwis Apple Watch

Serwis Gdańsk

Serwis Gdynia

Serwis Sopot

Serwis telefonów

Naprawa telefonów

Serwis tabletów

Naprawa iPhone

Sklep Apple

Serwis Apple Trójmiasto

Akcesoria iPhone

Serwis GSM

Kiedy należy wymienić baterię iPhone 12 Pro Max?

Zużyta bateria charakteryzuje się niską kondycją (w iPhone 12 Pro Max to już 80%), krótkim działaniem, przypadkowym wyłączaniem się oraz spadkiem wydajności urządzenia. W niektórych przypadkach bateria może również puchnąć.

Czy różni się wymiana baterii od wymiany z programowaniem?

Pierwsza, bardziej ekonomiczna opcja to standardowa wymiana baterii. Znacząco poprawi to czas działania Twojego iPhone'a 12 Pro Max. Warto jednak wiedzieć, że po tej wymianie w ustawieniach telefonu pojawi się informacja o przeprowadzonej wymianie, a także zniknie możliwość sprawdzenia kondycji baterii. Jeśli zależy Ci na tym, aby po wymianie nie pozostał żaden ślad, proponujemy Ci opcję wymiany baterii z programowaniem. Dzięki temu rozwiązaniu nie wyświetli się żaden komunikat, a kondycja baterii wskaże ponownie 100%.
Czy w droższej opcji bateria działa lepiej?
W obydwu opcjach baterie działają identycznie, a różnice polegają jedynie na informacjach wyświetlanych w ustawieniach, które opisaliśmy wyżej.
Czy stracę dane po wymianie baterii?
Wymiana baterii nie ma wpływu na dane zapisane w pamięci Twojego urządzenia. Zalecamy jednak regularne tworzenie kopii zapasowych.
Czy udzielacie gwarancję na naprawę?
Udzielamy 6 miesięcy gwarancji na każdy wymieniony przez nas element. Gwarancja jest uznawana na podstawie numeru seryjnego urządzenia, czyli do jej rozpatrzenia nie potrzebujesz paragonu, faktury, czy potwierdzenia z naprawy.
Szczegółowe informacje na temat gwarancji znajdziesz tutaj: warunki gwarancji.
Czy moje urządzenie będzie wodoodporne po naprawie?
Wodoszczelność nie jest cechą trwałą i naturalnym jest to, że prędzej, czy później zniknie nawet w urządzeniu nigdy nienaprawianym. Z tego względu nie możemy zagwarantować szczelności telefonu lub zegarka (tym bardziej jeśli wcześniej był uszkodzony mechanicznie).
Czy możliwa jest naprawa wysyłkowa?
Oczywiście! Jeśli jesteś zbyt daleko, zachęcamy do wypełnienia formularza wysyłkowego.
Odwiedź nas
Odwiedź nasz serwis w Centrum Gdyni!
Wskazówka: 100 metrów od Urzędu Miasta, na przeciwko sklepu Rossmann
Lokalizacja MacLab Serwis
Adres

Gdynia
ul. Świętojańska 97
81-381 Gdynia

Godziny otwarcia MacLab Serwis
Poniedziałek - Piątek
10:00 - 18:00
Sobota
10:00 - 16:00